Stichting Achterhoek Toerisme
Achterhoek 2013

Relatie:

Stichting Achterhoek Toerisme (StAT) is verantwoordelijk voor het imago en de positionering van de Achterhoek als toeristisch merk. Op het gebied van marketing- en communicatie is StAT een partner voor recreatieve ondernemers uit de regio. Door middel van ondersteuning, collectieve communicatie en creatieve concepten ontzorgt en adviseert StAT ondernemers om zo hun zichtbaarheid te vergroten …en wij helpen StAT daarmee!

De vraag:

Ontwikkel de perfecte wegwijzer voor vakantie en vrije tijd in de Achterhoek. Zorg voor een verrassende lay-out waarin beeld en tekst prettig aanvoelen en waar de doelgroep alvast kan genieten van al dat moois dat de Achterhoek kan bieden.

Het resultaat:

Een verfrissende uitgave van Achterhoek 2013, oplage 7.000 stuks in full color. 76 pagina's boordevol leuke, interessante tips voor een vakantie of een dagje uit in de Achterhoek, natuurlijk voor jong en oud.

Werkzaamheden:

Concept
Creatie
Opmaak
Beeldredactie
Tekstontwikkeling
Begeleiding drukwerk
Projectmanagement

Terug naar overzicht

Meer werk van deze klant zien?

Top