Alliander
vervolgcampagne 2013
"Slimme Meter"

Relatie

Alliander is een Netwerkbedrijf dat wordt gevormd door Liander, Endinet en Liandon. Samen zorgen zij voor onderhoud, vernieuwing, uitbreiding en aanpassing van het energienetwerk. Via het netwerk transporteert Alliander elektriciteit en gas naar 3,3 miljoen klanten in Nederland.

De vraag

Bedenk een vervolgcampagne voor onze medewerkers op de slimme meter actie ‘Thuis ervaren, Samen besparen'. Campagne moet transparant en laagdrempelig zijn, enthousiasmeren en oproepen tot dialoog.  Bij de actie campagne in 2012 heeft Alliander ruim 1700 inschrijvingen ontvangen via de website www.thuiservarenslimbesparen.nl

Het resultaat

Via een nieuwe themawebsite en poster/banner campagne komen de sympathieke ambassadeurs bij de doelgroep binnen. Met een gepersonaliseerde DM kaart wordt aandacht gevraagd voor de slimme meter en de nieuwe themasite. Een verzameling twitter berichten vertellen hoe Nederland naar de #slimme meter kijkt. Op vestigingen worden medewerkers door hosts geïnformeerd over de slimme meter en hoe men direct energie kan besparen.
- - - - - - - - - - -
fotografie en video -> www.hppj.nl
website development -> www.infocaster.net

Toegepaste middelen

DM actie
posters
fotografie
video
banners
website

Terug naar overzicht

Meer werk van deze klant zien?

Top