NL Greenlabel
Uitnodiging Stakeholders 

Relatie:

De ‘NL’ in NL Greenlabel staat voor Nico Wissing en Lodewijk Hoekstra, de initiatiefnemers van NL Greenlabel die zich ten doel hebben gesteld om het gebruik van duurzame materialen en producten in de ruimste zin van het woord te bevorderen. De herkomst van materialen en producten speelt daarbij een belangrijke rol.

De vraag:

Stichting Kasteel Keukenhof en NL Greenlabel hebben de ambitie om op Landgoed Keukenhof het ‘Dutch Green Inspiration Center’ te realiseren. Het ‘DGIC’ is dé etalage voor kennis en kunde van de groene sector. Het is een inspirerende plek voor kennisoverdracht en interactie. Het biedt kansen voor nationale en internationale samenwerking in de sector en wordt het visitekaartje van de groene en duurzame ’BV Nederland’. Willen jullie met ons meedenken hoe wij de top 35 duurzame bedrijven in Nederland kunnen enthousiasmeren om deel te nemen aan de eerste stakeholders meeting?

De uitvoering:

Dat de uitnodiging bijzonder, aantrekkelijk, to-the-point en verrassend moest zijn en vervaardigd van met duurzame materialen was ons vanaf het begin duidelijk. Het werd een kistje waarbij we de top 35 duurzame bedrijven in Nederland vragen om samen met Stichting Kasteel keukenhof en NL Greenlabel iets unieks 'te scheppen'. Het scheppen van een unieke plek waar de bv nederland haar kennis en kunde toont aan de consument en het ( inter ) nationale bedrijfsleven. Om de boodschap kracht bij te zetten is in het kistje een schepje te vinden waaraan we een labeltje hebben vervaardigd.

Toegepaste middelen:

  • Advies en concept
  • Ontwerp en uitvoering
  • Tekst
  • Drukwerk
  • Handling
  • Projectmanagement
Terug naar overzicht
Top